Marcus Husby og Janne Johannessen, Dagens Næringsliv
Marcus Husby og Janne Johannessen, Dagens Næringsliv (Foto: Jan Magnus Weiberg-Aurdal)

Nå satser Dagens Næringsliv mer på breaking news: – Vi har det beste bullshit-filteret

DN har tatt grep for spisse til nyhetsarbeidet sitt. – Vi må gønne på, sier nyhetssjef Marcus Husby og redaktør Janne Johannessen til Medier24.

Dagens Næringsliv har giret opp satsingen på breaking news etter den store omstruktureringen i fjor høst

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen