Frontsjef i VG, Eivind Haugen, på Nordiske Mediedager.
Frontsjef i VG, Eivind Haugen, på Nordiske Mediedager. (Foto: Eira Lie Jor)

Nå snakker digitalsjefene mer om lesing enn klikk. Her er Elin Stuelands 6 beste tips for å konvertere abonnenter

VG, DN, Amedia og Stavanger Aftenblad er ikke lenger så opptatt av klikk. Nå er det helt andre verktøy som gjelder.

Siden nettavisene oppstod har klikk vært alfa og omega når det kommer til måling.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 31. desember og få 1 måned til 99 kroner 99,-
Kjøp

ukespass

Kr 99
Få tilgang i én uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen