Direktør for innovasjon Pål Nisja-Wilhelmsen i Nettavisen.
Direktør for innovasjon Pål Nisja-Wilhelmsen i Nettavisen. (Bilde: Erik Waatland)

Nettavisen-direktør: – VG har kanskje gløymd nokre viktige sjekkpunkt

VG har annan praksis enn Nettavisen når det gjeld merking av saker med kjøpslenker.

Onsdag skreiv Medier24 at professor Svein Brurås ved Høgskulen i Volda er kritisk til VG sine «affiliate»-annonsar, med kjøpslenker til utvalde bøker, i redaksjonelle saker om dei same bøkene.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen