Direktør for innovasjon Pål Nisja-Wilhelmsen i Nettavisen.
Direktør for innovasjon Pål Nisja-Wilhelmsen i Nettavisen. (Bilde: Erik Waatland)

Nettavisen-direktør: – VG har kanskje gløymd nokre viktige sjekkpunkt

VG har annan praksis enn Nettavisen når det gjeld merking av saker med kjøpslenker.

Onsdag skreiv Medier24 at professor Svein Brurås ved Høgskulen i Volda er kritisk til VG sine «affiliate»-annonsar, med kjøpslenker til utvalde bøker, i redaksjonelle saker om dei same bøkene.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen