Nordmann tar styringen i Strossle: Håkon Tillier overtar som toppsjef for medietech-plattformen

Han var med på å etablere det norske kontoret i 2014 - nå blir Tillier CEO for hele selskapet.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Strossle melder tirsdag at selskapet har ansatt Håkon Tillier som CEO. Selskapet er for mange mest kjent som annonsenettverk for native advertising, men driver også omfattende trafikkutveksling og distribusjon av redaksjonelt innhold.

Tillier var med på å etablere det norske kontoret i 2014, og har siden i fjor vært Head of Expansion. Nå tar han over som toppsjef for hele selskapet, som ble etablert i Sverige i 2013.

Gjennom flere oppkjøp og nyetableringer har Strossle i dag kontorer i de fleste store europeiske markedene, og har knyttet til seg over 1500 nettaviser og utgivere.

Ifølge meldingen overtar Tillier nå for Magnus Hultman, som var med på å etablere selskapet og nå går over i en overordnet styre-rolle.

Tillier sier han ser fram til å ta over den daglige ledelsen:

- Jeg ser fram til å fortsette på Strossles reise, sammen med et fantastisk team. Mitt viktigste mål blir å sørge for at vi kan fortsette veksten, og skape verdier for både utgivere og annonsører.

 

Powered by Labrador CMS