Nå lanseres det en ny lyttermåling i Norge. Illustrasjonsfoto
Nå lanseres det en ny lyttermåling i Norge. Illustrasjonsfoto (Bendiksby, Terje)

INNSIKT

Nye lyttermålinger gir bedre tall, ikke mer lytting

Fra nyttår overtok Nielsen Media Research ansvaret for å måle de offisielle norske lyttertallene. Tallene for uke 1 ble offentliggjort denne uka og viser generelt høyere tall enn de gamle. Men, det betyr ikke nødvendigvis at flere hører på radio. Her er forklaringen.

  • Endret
  • KYRRE DAHL, redaktør i Radionytt og nettredaktør for Norsk Lokalradioforbund

 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no

 

Siste nytt rett til din innboks? Meld deg på vårt nyhetsbrev!

* indicates required
 

 

Til toppen