Nå lanseres det en ny lyttermåling i Norge. Illustrasjonsfoto
Nå lanseres det en ny lyttermåling i Norge. Illustrasjonsfoto (Bendiksby, Terje)

INNSIKT

Nye lyttermålinger gir bedre tall, ikke mer lytting

Fra nyttår overtok Nielsen Media Research ansvaret for å måle de offisielle norske lyttertallene. Tallene for uke 1 ble offentliggjort denne uka og viser generelt høyere tall enn de gamle. Men, det betyr ikke nødvendigvis at flere hører på radio. Her er forklaringen.

  • Endret
  • KYRRE DAHL, redaktør i Radionytt og nettredaktør for Norsk Lokalradioforbund

 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 22. april og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Kjøp månedsabonnement i hele påska til 1,- krone.
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen