Testmagasinet Lyd & Bilde gir redaksjonelle fordeler til sine største annonsører. Illustrasjonfoto
Testmagasinet Lyd & Bilde gir redaksjonelle fordeler til sine største annonsører. Illustrasjonfoto (Ole Gunnar Onsøien)

Medier24 avslører:

Reklamekjøp gir redaksjonell synlighet i «Lyd og Bilde»: Leverandører som annonserer, løftes fram i tester

Bak ryggen på leserne gjør Norges største testmagasin avtaler med de som selger testvarene. Annonsører får fordeler når produkter skal velges og testene publiseres.

  • Endret

11. mai publiserte Aftenposten en stor test av ni bærbare strømmehøyttalere, i et samarbeid med Lyd & Bilde.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 31. desember og få 1 måned til 99 kroner 99,-
Kjøp
Ord. pris 189,-
Ord. pris 1899,-

ukespass

Kr 99
Få tilgang i én uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen