Testmagasinet Lyd & Bilde gir redaksjonelle fordeler til sine største annonsører. Illustrasjonfoto
Testmagasinet Lyd & Bilde gir redaksjonelle fordeler til sine største annonsører. Illustrasjonfoto (Ole Gunnar Onsøien)

Medier24 avslører:

Reklamekjøp gir redaksjonell synlighet i «Lyd og Bilde»: Leverandører som annonserer, løftes fram i tester

Bak ryggen på leserne gjør Norges største testmagasin avtaler med de som selger testvarene. Annonsører får fordeler når produkter skal velges og testene publiseres.

11. mai publiserte Aftenposten en stor test av ni bærbare strømmehøyttalere, i et samarbeid med Lyd & Bilde.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 22. april og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Kjøp månedsabonnement i hele påska til 1,- krone.
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen