Kristin Skogen Lund, konsernsjef i Schibsted.
Kristin Skogen Lund, konsernsjef i Schibsted. (Foto: Erik Waatland)

Schibsted inviterer Amedia og andre konserner til mer samarbeid om annonser, salg og teknologi

– Du kan trykke avisa på samme trykkeri, men fortsatt konkurrere om det beste innholdet, sier konsernsjef Kristin Skogen Lund til Medier24.

Denne uken ble det kjent at Schibsted må kutte 500 millioner kroner av driftskostnadene innen utgangen av 2021.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen