Konsernsjef Kristin Skogen Lund i Schibsted sier de ønsker å lage nye abonnement som også kan selge varer og tjenester - som for eksempel bleier.
Konsernsjef Kristin Skogen Lund i Schibsted sier de ønsker å lage nye abonnement som også kan selge varer og tjenester - som for eksempel bleier. (Foto: NTB / Scanpix / montasje)

Schibsted lukter på nye abonnement: Vil lage en Spotify-løsning som kan selge både aviser og bleier

Det lukter forretningsutvikling i landets største mediekonsern når de nå tar små barneskritt inn i en fersk abonnementsmodell.

I et intervju med Medier24 onsdag forteller konsernsjef Kristin Skogen Lund at Schibsted jobber med et nytt og omfattende abonnementsinitiativ. 

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen