Deler av SOL.no-redaksjonen. Fra venstre: Ansvarlig redaktør og adm. dir Jan Thoresen, redaktør Andreas Heen Carlsen og desksjef Trond Alsvik.
Deler av SOL.no-redaksjonen. Fra venstre: Ansvarlig redaktør og adm. dir Jan Thoresen, redaktør Andreas Heen Carlsen og desksjef Trond Alsvik. (Foto: Erik Waatland)

10 tips for å din sak på SOL:

SOL.no har kastet ut søte katter og clickbait. Nå er det roboter, kunstig intelligens og «thinkbait» som gjelder

Nyhetsaggregatoren mistet 25 prosent av trafikken da de kastet ut viralsakene i fjor. Nå er redaksjonen tilbake for alvor - med en splitter ny strategi.

I 1997 etablerte Scandinavia Online (SOL) seg - og ble raskt «selve internett» for mange nordmenn.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 31. desember og få 1 måned til 99 kroner 99,-
Kjøp

ukespass

Kr 99
Få tilgang i én uke
Kjøp
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen