Deler av SOL.no-redaksjonen. Fra venstre: Ansvarlig redaktør og adm. dir Jan Thoresen, redaktør Andreas Heen Carlsen og desksjef Trond Alsvik.
Deler av SOL.no-redaksjonen. Fra venstre: Ansvarlig redaktør og adm. dir Jan Thoresen, redaktør Andreas Heen Carlsen og desksjef Trond Alsvik. (Foto: Erik Waatland)

10 tips for å din sak på SOL:

SOL.no har kastet ut søte katter og clickbait. Nå er det roboter, kunstig intelligens og «thinkbait» som gjelder

Nyhetsaggregatoren mistet 25 prosent av trafikken da de kastet ut viralsakene i fjor. Nå er redaksjonen tilbake for alvor - med en splitter ny strategi.

I 1997 etablerte Scandinavia Online (SOL) seg - og ble raskt «selve internett» for mange nordmenn.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

Vil du lese denne saken nå? Prøv 3 uker helt gratis!

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få full tilgang umiddelbart. Ingen kredittkort nødvendig, og ingen automatisk fornyelse.

Prøv gratis nå

månedlig

Kr 189
Kr 48 per uke
Kjøp


Betal med kredittkort (PayPal). Vi lanserer snart også flere betalingsmetoder og faktura.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen