Trailer: «Content Marketing 3: Native or die». Når VG Partnerstudio samles i bunkeren

Trailer: «Content Marketing 3: Native or die». Når VG Partnerstudio samles i bunkeren

ENDELIG FREDAG: En oppsummering av nok en uke med debatt om innholdsmarkedsføring.

For de som har fulgt med de siste par ukene, har mye av debatten i mediebransjen handlet om innholdsmarkedsføring (som vanlig), og den siste tida er det VG Partnerstudio som har fått trøkket.

Det har gitt flere PFU-klager, en fellelse denne uka - og enda en klage er på vei.

Debatten har også avstedskommet flere kommentarer på bransjenettstedet Kampanje. Det startet med denne fra Schibsted-direktør Per Håkon Fasting, som etterlyste mer skryt til VG. 

Han fikk svar fra flere, som du også kan finne på Kampanje.com. 

Blant dem Venture Factory-gründer Even Aas Eng, som svarte med den satiriske kommentaren En anmeldelse av filmen Content Marketing 3 - Native or die. 

 

Siste skudd i debatten er fredagsunderholdning fra Youtube-brukeren audunas, som vil si Dagblad-designer Audun Aas. 

Filmen er i den kjente «Hitler-parodi»-stilen som ble populære for noen år siden - og du kan se den her:

Til toppen