Øyulf Hjertenes, tidlegare sjefredaktør i Bergens Tidende og no administrerande direktør i Schibsted Kyst.
Øyulf Hjertenes, tidlegare sjefredaktør i Bergens Tidende og no administrerande direktør i Schibsted Kyst. (Foto: Ole Gunnar Onsøien)

Trur korona­krisa skyt fart på medie­utviklinga

– Den digitale overgangen blir påskunda, seier styreleiar Øyulf Hjertenes i Bergens Tidende og Stavanger Aftenblad. – Krise utløyser kreativitet, seier medieforskar.

– Dei neste 1-2 åra kan det vera ein vil gå gjennom ei digital utvikling som elles ville teke 4-5 år.

Bli medlem og få tilgang til mer eksklusivt innhold!

Allerede registrert?
Logg inn her

månedlig

Kr 189
Bestill innen 1. januar og få 1 måned til 1 kroner 1,-
Kjøp
Bestill nå og få første måned til 1,-
 

Betal med kort - Visa, Mastercard eller via Paypal. For bedriftsavtale eller faktura, ta kontakt med abo@medier24.no.

Abonnementet autofornyes og kan sies opp når som helst.

Vilkår og bruksbetingelser

Spørsmål vedrørende abonnement? Kontakt oss på abo@medier24.no
Til toppen